BelindasDogBlogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Belinda - 28 februari 2013 06:38

Godmorgon! Nu är jag ute på morgon promenad!:) ganska tidigt!
Nu ska vi gå hem så matte hinner med skolan så HEJDÅ!:)

Av Belinda - 27 februari 2013 22:12

Godnatt... Här är lite bilder från den senaste tiden!:)
Imorgon bitti börjar mina tidiga morgonpromenader så då kommer jag att passa på att "låna" mattes mobil och skriva ett inlägg medan jag går ut med henne, eller jaja hon går ut med mig då...
Godnatt sov gott Hejdå!:))
Ps. Jag lovade matte att tipsa hennes blogg (som aldrig kommer ha lila många besökare som min...;D) den heter: trem.bloggplatsen.se
Hejdå

Av Belinda - 27 februari 2013 21:46

...Hej det har vart en ganska lång paus nu, det brukar jag ha eftersom jag inte orkar blogga HELA tiden!:)Men nu är jag tillbaka efter en semester på hundhotell!Det var jätte bra där!Och när jag kom hem (igår) efter en vecka så var matte brun!! Det var bara för attHon hade vart "utom land" Vaddå UTOM land?! Har hon vart i rymden utan land eller va?Men vi vet ju alla att människor är lite.... Nu ska jag inte vara elak mot matte och alla ni som sitter och läser, så vi pratar om något annat...Som tillexempel att vi kanske ska flytta! Det var en nyhet va? Antagligen ja!:)Dit vi ska flytta är i Borås och det huset är jätte fint! Jag säger inte var, för det är inte säkert.Men där kommer jag få en stor trädgård och vara inne i huset, som jag inte får nu eftersom vi måste hålla rent till visningen....Jag får bara var i mattes rum och i hallen. Och ute!:)En annan anledning till att jag inte har skrivit så mycket på sista tiden är att matte har varit snål med att låna ut sin data till mig, sedan jag "råkade" bita loss den där knappen på tangentbordet... Ni vet den där första bokstaven på det djuret med ränder som ser ut som en häst, men Vaddå den använder man ju inte.Men nu har äntligen matte skaffat sig en iPhone som jag kan sno när hon glömer den i hallen... Som hon gör ofta som tillexempel nu!B-)Men nu ska jag sova så jg orkar upp klockan 6 på morgonen imon, matte har bestämt sig för att gå ut med mig på morgonen också, då får jag väll skippa min skönhetsdröm, jag är snygg ändå!/Man ska ha självförtroende, jag är ju trots allt människans bäste vän!:D

Presentation


Det här är min dogblogg, vad som händer i en hunds liv!:)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Veckans roliga historia=)

Det var en mamma som hade tre söner och en morgon kom den äldsta ner och sa:"Mamma jag är svintrött!"

Sedan kom mellanpojken ner och sa"mamma jag är gristrött!" Efter en timma kom den ygsta pojken ner och mamman undrade:"är du också trött som en gris?" pojken:"Nä jag är PIGG!"

Omröstning

Vilket är ditt favvo djur?
 hund
 häst
 katt
 kanin
 hamster
 marsvin
 sköldpadda
 ko
 fisk
 ödla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Gästbok=)

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Klockan


Ovido - Quiz & Flashcards